All I need is time for something that is mine while I'm in between.

publicerat 2011-02-09 klockan 11:16:54



Vaknar upp av att ett sms dimper ner i telefonen klockan åtta, så är det Frida som undrar om jag kan ta med en laddar till skolan.
"Vad fan" försöker jag säga, men får inte fram ett ljud. Stabilt. Förskyld alltså. Igen. Piss. Så näe, Frida fick ingen laddare.
Istället går ja ut i köket och värmer soppa. Underbar frukost :) Efter det blir det kaffe för att bli av med huvudvärken
(ja, jag är sånt koffein-freak som måste dricka kaffe för att bli av med huvudvärken)
Så hade jag i en stor klick vaniljglass eftersom det får kaffet att smaka som choklad eller något. Underbart gott i vilket fall.
Grejen jag ville komma till är att jag fortfarande har ont i huvudet och funderar på att gå ut i köket och göra mig en till kopp.
Eller om jag faktiskt har ont i huvudet för att jag är förskyld och kanke borde ta en ipren istället.

En annan rolig sak jag måste berätta, var att i natten till igår så drömde jag att jag var jagad, och sprang runt i flera timmmar i en stad.
Sen så vaknar jag upp med träningsvärk i låret! Hur sjukt är inte det då??

Sista saken jag ska säga innan jag fortsätter skriva min 11 sidor långa labbrapport om katalas är ett citat från en full påg igår:
"Nä, man ska ju inte stadga sig med någon som är sämre än 10/10. Så man ska inte nöja sig med en 7/7..."

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-10 @ 00:20:39
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0