Jag vill bara explodera, lite till och lite mera. Som en lucka i mitt sinne känslor som jag har stängt inne.

publicerat 2011-02-19 klockan 13:41:08






Sitter med en gigantisk godispåse, en stor kopp kaffe och tittar på bilderna från gårdagen. Asså jag måste bara säga att jag älskar att festa i lägenheten, det är så MYSIGT! Det kommer alltid så skönt folk lixom :) Sen slutade ju kvällen som en total flopp för mig.. Jag glömde ju min mobil hos Emelie och Emilia, så när jag till stan hittade jag ingen och kunde inte ringa någon heller.. Så där tog kvällen slut för mig, och jag vet ju inte vad tiden var då eftersom jag inte hade nallen ;( Så jag cyklade hem, drack två koppar gudomligt gott thé och en halv påse popcorn, tittade på ett avsnitt Glee innan jag slocknade i sängen. Jag träffade ju Anna och gänget för en timma sen så att jag skulle få min mobil, och det verkade som att det hade gått vilt till eftersom alla var grymt bakis ^^ Där stod jag, utan den minsta bakis-syndrom (förutom min dagliga "innan-första-koppen-kaffe-huvudvärk") Så jag var ju inte bitter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0