Listan / dag 06.

publicerat 2011-02-06 klockan 17:34:53


dag 6 - om dethär vore min sista dag

Om detta vore min sista dag skulle jag ha sagt allt det som var osagt. Till alla de jag älskar, men aldrig sagt det. Till alla det jag hatar, men hållt det inne. Till alla de som gör så vackra saker men aldrig får beröm för det. Till alla de som gör så mycket skit som sårar, men inte själva fattar det. Sen hade jag nog försökt råna en bank eller något. Hade jag lyckats med det så hade jag gjort något väldigt meningsfullt som att donera alla pengar till välgörenhet, eller något totalt vårdslöst som att köpa mig och mina nära vackra saker för att sen dränka mig i ett badkar med varm choklad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0