Listan / dag 12.

publicerat 2011-02-23 klockan 15:34:32


Dag 12 - 10 saker ni inte vet om mig

Jag blir jättelätt kär. I typ allt och alla. Ofta i sångare eller skådespelare. Men jag kommer oftast över dem också. oftast.
Jag är beroende av serier, ser på flera om dagen :)
Jag är GRYMT lat. Plockar aldrig undan efter mig, lägger inget på rätt plats och tar sällan tag i saker.
Jag älskar det mesta som har med estetik att göra. Typ måla, sjunga, fota, sy med mera.
Jag gillar faktiskt mornar. Med den förutsättningen att jag fått sova tillräckligt. Då njuter jag av att dricka morgonkaffet och få sminka mig i lugn och ro.
Jag är helt totalt hopplös på att komma i tid. Spelar ingen roll när jag börjar, jag är bara grymt dålig på att planera.
Jag är lite av en shopaholic och har sällan kvar mer än några kronor på kontot i slutet av månaden.
Jag har gått och älskat ner mig i thé. Jag är inte sån som gillar nyttiga téer som grönt och rooibos osv.
Nej, svart thé smaksatt i fruktiga smaker, gärna med en halv tesked honung och lite mjölk så är jag helt nöjd!
Jag önskar att jag kunde bli en skodesigner, eller inredare och jobba med det.
Mitt favoritband/artist är Queen/Freddie Mercury. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0