You will never give away your heart, I will be knocking till you let me in

publicerat 2011-02-06 klockan 21:07:59





Jim Carrey aka. Black Swan

Det känns som en jävla befrielse dethär, har nämligen precis skrivit klart min labbrapport om katalas... Sådär tre månader för sent. Men bättre sent än aldrig! Jag sket totalt i skolan i höstas, så nu får jag bota allt ont jag gjort. Har bara sådär 10 uppgifter kvar, sen är jag back on track... Och då måste jag skriva pojekt-rapporten. Oj vad ruligt (Y) :( Ne, det är ju bara att bita i det sure äpplet helt enkelt. Fast inte i kväll. Nu ska jag sova. Imorn ska vi får vår efterlängtade uppgift från etik och moralkursen om djuretik. MUMS! Sen håltimma pga. Frida-jäveln, sen samhäll där vi får en till uppgift om samhällsproblem.. Vilken bitter dag, när man inser att ens lättaste lektion kommer att bli matte E! :'( Jim Carrey illustrerar ganska fint mina tankar om morgondagen..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0