all my life i've been waiting for you to bring a fairytale my way

publicerat 2011-01-02 klockan 18:07:26

Kan inte skriva mycket, eftersom Lykke vill sitta här.. men  hon är ute och pratar med någon som jag tror är hennes syster. Så tänkte passa på och uppdatera lite här så att ni vet att jag lever. För det gör jag. Nätt och jämnt.. Jobbar som en gnu och är disk och våffelansvarig. Det går kanon! Om man bortser från de blåsor jag fått under mina lilltår (småtår?) så att det gör ont att gå en meter. Men jag ska inte gnälla. Jag får ju betalt... hoppas jag i alla fall ^^ Ne, men jag blir dötrött av att springa runt och göra allt vad Staffan ber mig. Vi hade en tävling om den som skulle få städa köket under hela dagen. Den som blev mest stressad fick straffarbetet. Sara fick vara opartisk domare, dock var hon typ aldrig ute i köket. Det slutade med att Staffan ansåg att jag förlorade vadet, och vice verse. Vill dock påpeka att det blev Staffan som städade sen :) Får se vad jag ska hitta på nu i två timmar. Sen börjar Arn! Men fram tills dess vetefaan. Kanske sova. Kanske se på barnkanalen. Antingen det eller nyheterna. SUCK. blir nog barnkanalen ändå. Min hjärna är helt slut ^^ Nu vet ni i alla fall hur jag mår här uppe i norr! Det händer inte så mycket intressant här precis så jag slutar mitt inlägg här. puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0