Då blir det gratis va... eller vad blir det?

publicerat 2011-01-10 klockan 18:07:22


bild kidnappad från Staffans dator/Lykkes konto i brist på eget material.
Utsikten från ytterdörren :)
Som jag berättade för några dagar sen mutade Stefan mig med skidskola och trackasserifria dagar när det gällde skjuts hem på nyår. Idag så blev det dags att börja åka. Skidläraren som också heter Stefan (Stefan Staffan och Stefan. JA det är förvirrande!!!) var en skön gubbe som faktiskt lärde mig ett och annat. Jag är hans offer fram tills fredag, så jag får väl göra det bästa av tiden :) Problemet idag var att det var typ snöstorm, så för det första var det inte pistat för dagen vilket gjorde att jag råkade köra in i en lömsk halvmeter hög snödriva vilket bromsade min fart enormt och jag flög 2 meter. Men jag landade ju mjukt i alla fall! :D Just nu tittar jag på Per Moberg när han lagar mat. Fan vad fånig han är. Precis som mig. Nästan. Snart kommer bror + flickvän hem, då blir det tacos (tackos inte tákos). Fy fan vad gott :) Ska ställa mig och hacka grönsaker så kanske jag får något plus i kanten någon stans. Puss på er så länge, så får vi hoppas att det inte dröjer lika lång tid innan jag skriver igen ^^ pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0