.

publicerat 2011-01-05 klockan 09:42:52

jag blir så extremt jävla förbannad!!!
Min äckliga megaidiotiska bror ringde mig för en timma sen och sa att jag hade 20 minuter på mig att ta mig till Handlarn som ligger 500 meter bort. "Inga problem" tänker väl ni då, men grejen var den att jag satt nyvaken i min morgonrock och drack kaffe. Så att ta på mig vanliga kläder och sen massa ytterkläder på det, på en kvart är inte det lättaste. OCH DESSUTOM så har jag så förbannat jävla ont i ryggen att jag knappt kan röra mig. Men visst. Jag stressar som en jävla gnu, och sliter på mig kläder trots att jag får så ont att jag bara vill lägga mig på golvet och gråta. Så när jag kommit halvvägs till affären så ringer idioten igen och säger att jag inte behöver gå. Fan vad jag hatar honom. Imorn så slipper jag honom en stund i alla fall. Då flyttar jag hem till annexet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0