It's the terror of knowing a what this world is about watching some good friends screaming let me out

publicerat 2011-01-29 klockan 12:17:00



Gillar inte när man blandar jordnötter med andra nötter. Det blir äckligt.
Kämpar för att bli av med fotfobi. De är också äckliga.
Jag håller fortfarande mamma i handen. När ingen ser. För att jag älskar henne.
Sjunger alltid. När det inte låter ut nynnar jag i huvudet i stället. Kanske inte alltid är så vackert. Men jag gillar det.
Dagdrömmer också mycket. Om allt. Mest om pojkar. Men annat också.
Jag hör som en kråka när jag samtalar med folk som inte artikulerar.
Jag hör som en kråka annars också.
Hatar beskt kaffe, det är odrickbart. Och det är en skillnad på beskt och starkt kaffe. Starkt ska det vara. Med massa mjölk. Då är det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0