jag har varit vilsen Lisa, men du var så lätt att nå

publicerat 2011-01-13 klockan 20:26:53




Soluppgång, en bild på mig, solnedgång

Stefan satte mig på en veckas skidskola för att jag såg så tokig ut i backen, och idag var jag ute från 12-15 och invigde den "hermelinen" som är den nya backen på området. SÅ JÄKLA SKOJ! Bara det kommer upp ett litet hopp eller så, så blir backen perfekt :) Annars händer det inte så mycket här uppe. Lykke den tönten vägrar åka skidor. Staffan är allmänt jobbig. Jag lagar mat. Imorn blir det fajitas. Nu blir det handboll på tv fast jag egentligen vill spela tv-spel där man ska föda upp pinjatas.. Vad händer med mitt liv?? Ska skriva en inköpslista inför Sälen också. Lateroo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0