it's only the thrill of boy meeting girl, opposites attract it's fysical

publicerat 2011-03-18 klockan 15:14:37



Oj, vad hände? Den snyggaste mannen byts ut mot två skäggiga medelåldersmän. Alexander Bard från BWO.. Har ingen aning om vem Pelle till höger är, men han ser ju glad ut i alla fall! Äh, man ska ju inte säga att man inte tycker om dem dem förrän man sett dem döma i programmet (sen får man döma dem! *mohaha*). Ser på Amerikanska idol för tillfället. Har två favoriter, Casey & Pia. Totally amazing artister lixom! Lagar mat åt föräldrarna för tillfället.. Ska sova en stund innan jag sticker till huset, är astrött.

btw, för er som bryr er: jag tror att jag fick G på provet (överlycklig eftersom mina tidigare prov gått åt helvete och jag varit tvungen att göra om dem :( ..) Men det är ju självklart dåligt att jag inte får högre än så ¨/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0