It's the eye of the tiger, it's the cream of a fight. Risen up to the challange of a rival.

publicerat 2011-03-14 klockan 22:43:19



Älskar dessa koppar som mamma drog hem ifrån mormor och morfar. Eftersom de bara stod på en hylla och aldrig användes skänktes dem till oss :)
Alldeles perfekta att dricka kaffe eller varm choklad ur♥

Tänkte slå på stort idag och skriva hela två inlägg! Lite på grund av att jag inte har lust att studera längre, lite på grund av att Anna har gnällt på mig upprepade gånger att min uppdatering suger, och jag kan ju inte säga emot något som är sant.. Men jag måste påpeka att denna dag har varit ett helvete för mig och min kropp. Hela förra veckan hade jag feber, och samtidigt var jag tvungen att skriva PA. Idag började jag med att dricka en kopp kaffe, vilket normalt brukar bota min huvudvärk (läs koffein-abstinens). Det hjälpte inte ett skit. Så jag tog Pamol (något mamma gav mig), hjälpte föga. Efter en till kopp kaffe klarade jag inte av mer, och cyklade upp till huset, drack min tredje kopp kaffe och tog en Eaze. Huvudvärken försvann, men hjärtklappningar kom. Fråga Maja och Frida som jag tvingade ta på min tutte känna hur mitt hjärta bultade. Men allt var inte pest under dagen. Alla har varit helt underbara, och dagens höjdpunkt var definitivt när jag, Anna och Carl helt jävla random sjöng pokemonlåten (måste fånga fler osvosv). Lite skrämmande, lite mysigt. Jag gillart!
Och för er som missat: IDAG ÄR PI-dagen. Det firades av alla mattelärare i skolan med bland annat PI-lkastning, frågesport, tävling om vem som kunde lära sig fles PI-decimaler mm. Och sen så bjöds det självklart på paj (engelska - PIe) Gött gött. Men jag står inte ut med samma skit imorn, inte nu när pajen är slut. Har jag samma huvudvärk som idag stannar jag definitivt hemma tillsammans med alla läkemedel badrumsskåpet har att erbjuda samt allt kaffe skafferiet har att erbjuda! Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa om islam. Jag har prov på onsdag. SKOJ! laterooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0