jag ger dig allt om du vill vara min vän

publicerat 2011-03-23 klockan 16:43:30

Kom hem - Magnus Carlsson

Okej, ingen i min klass får missta mig nu när jag säger att jag satt i Anders Skoogs källare hela dan. Förra veckan bad han mig att lägga lite stämmor på hans låt. "Visst tänkte jag" och trodde att det skulle gå på en timma eller så. Till att börja med försov jag mig och skulle varit där klockan 9.30, men kom typ en timma senare :( Sen gick vi in i hans garage där han hade en riktig jävla studio med typ 10 gitarrer och en himla massa annat skit. Enda nackdelen är att det luktade som ett terrarium... Och 6 timmar senare var jag tvungen att åka hem för att laga mat till päronen. Och då stressade vi dit slutet. Aja. Anders vill att vi ska få in låten på svensktoppen xD Vi får se hur det blir :P Den skickas in på måndag, så kommer jag att meddela här på bloggen om det händer något med den sen :) Nu är jag så jävla trött att jag ska sova en stund! ciaoo

btw. Anders låt heter typ kom hem eller något sånt. Som min favoritlåt av Magnus Carlsson! Åhh vad jag tyckte om denna som liten.
När alla andra sa att han var bög sa jag att det inte gjorde något eftersom han sjöng bra. Sen tappade han håret :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0