Jag vet att hon är söt men håll tillbaka

publicerat 2011-03-25 klockan 08:57:47

Jag drömde att körsbärsträden blommade och jag hade fått en lugn, gosig och alldeles underbarapunge i present att ha som husdjur.
Jag vaknade med enorm huvudvärk, illamående och mår allmänt skit.
Två koppar kaffe senare mår jag inte bättre, men jag måste till skolan eftersom vi har redovisning och pallar inte prata framför 10 okända personer själv... Så funderar jag på att gå på matten också. Behöver det. Jag halkar efter.
Vet inte om jag orkar utgång ikväll. Vill egentligen bara gömma mig under täcket och sova bort allt.
Ska försöka försvinna bortåt nu i allafall. Har enorma tuttar idag. Kanske ska byta bh innan jag sticker. Fred. ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0