Om du kunde, skulle du vända tillbaka och se mig så som du såg mig första gången?

publicerat 2011-03-17 klockan 17:42:22



Dagen har varit aldeles underbar! Började dagen med att gå på religionen, som visade sig vara den absolut roligaste lektion jag någonsin haft! Sofie måste vara den skönast läraren som finns, för hon får en att skratta konstant! Alla de enormt dumma frågor, och Sofies svar på de dumma frågorna är så sköna! Matte E-lektionen gick ut på att lyssna på lärarens nyfunna iphone-app där man översatte meningar och kunde lyssna på dem på massa olika språk. Det slog visserligen inte Sofies lektion, men vi behövde inte räkna lika mycket. Favoritkommentaren från läraren: "Det kommer ingen lärare va?" Resten av dagen spenderades med Hilda, drickandes kaffe, se på gamla fb-bilder och prata om djupa saker :) Nu har jag gjort i ordning korv stroganoff som jag ska cykla ut till huset och ge till föräldrarna. Har dock ångest över att behöva cykla i snön.. Jag som trodde den skulle försvinna nu! Men icke..

Kommentarer
Postat av: OliviaM

SV, Oh tack så mycket!

Jag får åka dit redan idag helt enkelt!

Hoppas dem bara passa på mitt huvud,

haha. Har lite svårt för solisar ibland,

mina kindben sitter så högt och det är

inte jätte vackert när dem "vilar" där på.

2011-03-18 @ 10:40:08
URL: http://oliviam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0