You might think that I won't make it on my own, but I am stroger than yesterday

publicerat 2011-03-16 klockan 19:44:49




Stresspanikpluggat religion i två dagar. Nu blir det att forsätta stresspluggandet med matten. HATAR matt D. Hatar mer än allt annat just nu. I alla fall när jag inte förstår det. Har ingen ork för något som känns så jävla meningslöst. Aja, bara att bita i det sura äpplet. Idag är det prick 65 dagar kvar tills betygen sätts. Och innan dess så är det ett påsklov och någon temadag :D Så jag får väl lägga på ett kol om jag ska hinna få in allt. Har typ 10 saker som ska lämnas in -.-'  Hoppas ni där ute har ett roligare liv än mig. Pappa gnäller dessutom på att jag borde skaffa ett jobb :( Jättesvår i denna gudsförgätna stad. aja. Åter till plugget nudå. Puss<3

btw. fick mvg på etikuppgiften. Gjorde dagen lite bätte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0