Listan / dag 26.

publicerat 2011-05-19 klockan 10:08:01

Dag 25 – Det här är jag bra på

Jag är faktiskt, tro det eller ej, extremt bra på att dricka kaffe. Om det är gott alltså. Det som Ws eller mcD erbjuder är inte i min smak. Nej, aldeles för mesigt, smakar typ bröd. usch. starkt ska det vara! Jag och Hilda är världens bästa kafferepare. fast vi gör det aldeles för sällan, och vi har alldeles för dåligt skvaller. men mysigt blir det i alla fall :)

Sen är jag världens bästa hundvän också. Chubby älskar nu mig mer än någon annan och han vill nu vara min för evigt. Ska åka ut med honom till Norremark med pappa i eftermiddag så ska vi träna på inkallning lite till. Det har faktiskt börjat bli en riktig hund utav honom. Han skäller fortfarande på hundar, men inte riktigt lika hemskt som det en gång var! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att Chubby är min hund och kommer flytta med mig från er då =)

2011-05-28 @ 22:49:24
Postat av: Lisa

F U staffan, f u..

2011-07-11 @ 20:55:43
URL: http://geekindisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0