coolers !

publicerat 2009-12-28 klockan 08:48:39

igår var en väldigt mixad dag..
började så sjukt dryg, fick typ inte göra ngt så jag började städa vilket gjorde stefan väldigt glad :)
vid tolvtiden började dock folk komma in i restaurangen så jag fick stå och steka våfflor
vilket gick åt helvete rent ut sagt (A) haha
sen tog kaffet slut, och när vi fått färskt kaffe så tog kaffemuggarna slut xD -panik.
så fort vi fick in en ny så tog vi och sprang in i diskrummet, diskade den och så ut med den igen!
tillslut fanns det inte några platser kvar i "matsalen" så en liten söt barnfamilj fick gå in i skiduthyrningen och äta..
efter det flöt dagen på, och klockan tre så försvann precis alla därifrån .
inklusive personalen som skulle städa.
så det fick ju då jag göra.. stod och putsade bestick i en timma,
men jag fick allt min belöning ! jag och sara fick åka med stefan i pistmaskinen :)
detta kanske inte låter som det roligaste som finns, och det var det inte häller,
men det var riktigt mysigt!
...och jag somnade<3 så himla skönt det var!!
efter det fick jag fixa några grejer till innan vi drog hem.
väl där hemma stod stefans pappa, göran, och skottade snö.
jäklar vad det är krut i den gubben! :D
men han skulle som sagt ha sitt rum, vilket betydde att jag fick ta allt skit jag hade där och lyfta ut i lillstugan.
det är faktiskt mysigt därute, men någon jävel hade låst dörren i morse , så jag kom fan inte in! :(
det finns tre misstänkta, och jag tvivlar ganska starkt på att det skulle vara sara eller göran.... hehe

nu håller jag och sara på att baka bröd! det går sisådär, några blir lite missformade..
och med några menar jag de sara gjorde.. :)
sen lärde jag henne tricket att gömma undan kanterna under bullen. svårt att förklara,
men fråga, så kan jag lära dig med ;) hahaha
ni får se hur bullarna ser ut när jag kommit hem, kan inte sätta in bilder här :( ni får nöja er med ngt som sara har här på sin datorn, får se senare vad det kommer bli :)
nej, nu måste jag fan göra mig iordning för att åka till jobbet,
vi hörs en annan tid! puss<3


ni får leva med denna randome-tagna bilden!
..jag tror den är från skooterleden bakom kappruet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0