i förändringens vind

publicerat 2009-12-11 klockan 16:32:03

ta mig till magikens stunder
under en förgyllen natt
där morgondagens barn drömmer iväg
med dig och mig


Träffade Maja Svensson idag<3
henne hade man ju inte saknat liiiite ;O
Med mina klackar så nåtte hennes näsa till mina nyckelben ungefär (A) hihi
vi satt på ws, drack kaffe och pratade om kärlek och skit.
saknat henne, skönt att äntligen träffas igen!


Psykologin lämnades in
förmodligen inte mer än G- ,
bara för att mathias är konstig.
baaajs.
nu ska jag packa!
mamma är arg för att jag kom hem så "sent" :S
packa i racerfart altså! ;)
MOT SHERWOODSKOGEN!
..eller snarare mot malmö via smålandsskogen..
hörs när vi är framme! puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0