smsdrottningen

publicerat 2009-12-25 klockan 18:33:34

fan vilken underbar dag detta har varit!!
började allt som vanligt, och plötsligt kom stefan med beskedet att idag, idag skulle jag få stå i barnliften!
så jag sprang ner i källaren och satte på mig mina långkalsonger och ett extra par raggsocker,
sen sprang jag ner för backen och ställde mig vid barnliften.
tro fan att en massa barn ska åka också xS de allra minsta barnen hade såklart problem, men de äldre grabbade tag i handtagen och svishade iväg :)
dagens sötaste unge var en liten blond flicka, ungefär tre år gammal (knappt det) som fick hjälp av pappa att åka upp och ner :P hon var så lycklig och ville åka sådär tio gånger till , tills liften inte ville leka längre och la av x$ då fick jag hjälpa till i stora liften! det var också kul.. stod där och fick trycka på en knapp.. då jag fick stå där helt ensam så passade jag på att sms:a lite.. Micke, min kollega (vuxenpoäng på att ha kollegor) blev arg för att jag inte såg hans signaler, men annars är han nog den goaste person jag träffat här uppe alltså!
han tyckte att det var dåligt att jag inte kunde citat från "macken" tills han insåg att jag tydligen var för ung för sånt. arbetspasset slutade med en tur längst upp på skidbacken med en skooter,
och sen åkte vi ner på den branta backen....
FYFAN vad Micke tog i! :O skulle jag inte hållt i mig så skulle jag flygit all världens väg x)
men vad jag skrattade efteråt.. kunde fan inte sluta! härlig känsla :)

idag har alltså varit en sjukt skön dag!
jag bara sprudlar xD haha
lycklig is the feeling,  <3
puss på det va?
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0