17 again

publicerat 2009-11-06 klockan 19:59:45

Tanja kom ju över och fuckade hela mitt tv-schema :P
Det blev att se filmen 17 again,
eller typ.. svårt att förklara ;)
Bra var filmen iaf!

Nu ska jag hoppa in i tiden dvs. nu ska jag se på idol :)
Hejar som vanligt på erik, men den andra favoriten är tove, och sen reza..
rezas personlighet är njaahh.. men hennes sångröst farlig ^^

här är deras låtval :
Rabih: All my life - Jojo & K-Ci
Mariette: Because that night - Bruce Springsteen
Reza: Summernight - vet inte av vem..
Calle: With a little help from my friends - John Cocker
Tove: In the Getto - Elvis Presley ♥
Erik: The show must go on - Queen


Bästa låtvalet enligt mig blir antingen Rabihs eller Toves..
allt kommer självklart att bero på hur de sjunger ;)
vi hörs efter programmet,
puss!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0