hemma!

publicerat 2009-11-10 klockan 14:27:11

helt otroligt.
jag var kvar i skolan till klockan 14 fast jag slutade 10 :(
allt för att jag var tvungen att lämna in cancerarbetet.
dessutom fick jag reda på att jag gjort fel, så jag fick göra en ny x'(
denna dagen har inte varit något annat än pest.
-jag ser ut som en ko-liknande sak.
-pissvädret
-cancer arbetet
-jag och tanja ska göra en KOKBOK. wtf lixom? :P
-tack vare Peter så får jag inte tröstäta pga. hans uppgift.
-min fredags-sovmorgon är förstörd för all framtid
-dagens riverside-avsnitt sög

bara pest.
hoppas att det blir bättre..
fast det vet jag ju att det gör.
ikväll är det andra avenyn♥
puss på det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0