i skolan fortfarande!

publicerat 2009-11-04 klockan 15:46:44

har precis tvingats in i ett girltalk där jag fick prata ut :)
jag och Hilda ST är nu mera förhållande-själs-friender eller vad jag nu ska säga, hihi ^^
En annan jag conectat med idag är Mathias Ohlander (jag har lärt mig hans namn *stolt*)
han sa: killar kan bara se 8 sorters rosa,
så visade jag honom mitt nagellack som visserligen bara är 3 olika färger,
inte för att han kan se skillnaden, men ändå,
och han log mot mig, för första gången sen kursen startade :)
aja, saken jag egentligen ville säga var att jag ska arbeta färdigt med
kemiarbetet innan jag går hem, vilket är senast om två timmar ..
önska mig lycka till!
puss!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0