jag är cool!

publicerat 2009-11-12 klockan 15:12:33

eftersom jag och tanja är anders favorit-elever
(eller ahh, vi tror det iaf)
så hämtade han varm choklad åt oss som tack för att vi hjälpte honom med gruppuppgifterna :)
den stackars andra klassen + hermine är inte lika smarta som oss andra och väntade på att lektionen skulle börja xD
haha sötnosar<3
när de till slut (förvirrade) kom till sina arbetsrum så stod vi där och väntade :)
efter det så tog jag och tanja och nostalgade lite med att titta på suryoyo och äta chips,
men det behöver ingen säga till peter då det inte kommer stå ngt om det i träningsloggen (A)
nu ska jag ta och dra mig hemåt efter en väldigt meningfull dag som var fylld av kärlek!
puss på er alla, love y'all ;)



suryoyo är bara för underbart!
puss på dem!<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0