pusta ut

publicerat 2009-11-11 klockan 18:02:53

det gick ju riktigt bra på utvecklingssamtalet
(för en gångs skull..)
hon sa i stort sätt inget negativt alls!
och det negativa lät t.o.m. positivt ^^
jag ser riktigt mycket fram emot morgondagen som består av en lektion,
fysiken, som det inte är säkert att man måste gå på :D
...fast jag ska nog göra det ändå, bara för att. hehe. :)

bilderna jag tog på mig själv och dagens outfit blev så fula att jag inte tänker lägga ut dem,
och jag är för skabbig nu för att ta nya ;)

andra mysiga saker som hänt idag:
-jag och dzan ägde på att laborera!
-bussresan tillbaka från universitetet var mysig
-jag var GRYM på att spela trumpet. -not x)
-anders skoog är sämst på att spela achtung di kurve hehe

omysiga saker som hände under dagen:
jag och wilson muskade varandra, och han missade armen och slog till framför den.
dvs. han muskade min tutte:(
-mitt användarnamn på skolans typ.. hemsida? -liblo. det låter tydligen som en könsjukdom :'(

nu ska jag äta älgbiffar,
puss på er!! <3


älgbiff - mums mumsm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0