still no internet.

publicerat 2009-11-24 klockan 11:50:59

världens onödigaste dag.
8.15 - 9.00 friskvård
resten av dagen inställd

så nu sitter jag i mammas säng ute i vardagsrummet med tangentbordet i knät och letar recept till min jävla receptbok som jag ska skriva till friskvården. Peter begärde den färdig ikväll den jäveln :P
Jag måste plugga matte också, vilket jag faktiskt gör. Då och då :)
jag åt gårdagens pizza till lunch eftersom jag vägrade stanna i skolan för att få äta pasta och bacon sås.
kändes nyttigare med pizza :D hehe

nu ska jag fortsätta med pluggandet!
puss!

i brist på bilder lägger jag ut denna,
typ den enda bild jag har på denna datorn x)

jag och kaninkusin :) hihi<3


Kommentarer
Postat av: Johan (kanin)

Haha, jaså är jag kanin :P

2009-11-27 @ 19:55:05
Postat av: jag

ja självklart:) min lilla gosekanin<3

2009-11-28 @ 15:42:19
URL: http://geekindisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0