tillbaka till skolan!

publicerat 2009-11-03 klockan 19:41:15

härligt att börja skolan med friskvårdsredovisnig!! :D (ironi)
men vi var jävligt grymma måste jag säga,
bra jobbat Björn och Olivia! :)
och RAWR!! på våra övningar XD
ensamblen var mindre kul då någon snott högtalarna ...
fyra besök på ws senare blir tanja medlem i min och Carls estet-grupp
och får så fick hon nästan hela abetet
(jag skyller allt på Carl)
..fast eftersom jag ska göra alla målningar så antar jag att det jämnar ut sig :)
och sen blev det elevråd klockan fyra med prinsesstårta
och tårtan var ju självklart höjdpunkten på hela dagen :)
jag har samma relation till tårta som hon som håller i Fat Fighters i Little Britain.
och vet ni inte vem jag menar så... don't bother .
Har precis målat *hostletatframhost* mitt surrealistiska konstverk,
såhär ser den ut:
den till höger är uppenbarligen orginalet
och den till vänster har jag gjort.
inte perfekt, men vad fan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0