i don't want nothing at all if it aint you

publicerat 2010-04-01 klockan 11:38:04

att bli väckt av telefonen är aldrig en bra start på en morgon.
idag var det åtminstone inte en telefonist utan pappa som undrade om han hade fått ett brev.. brevet var tyvärr inte här, så han hade ringt och väckt mig i onödan.. typ? klockan var ju ändå elva ¨/
aja, jag ska ut till huset idag och fortsätta min krattning.. fast jag har ingen vidare lust till det idag, med tanke på att himlen idag är så grå att solen inte änns orkar pressa sig igenom .. det pissigaste med vädret är att det är fin mellan typ 01.00 och 10.00 enligt tv4vädret..
så frågan är om jag ska ut dit, eller om jag ska ta och räkna den matte som jag lovat mig själv att jag skulle räkna? hum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0