have a vision now and then of a world where every neighbour is a friend

publicerat 2010-12-31 klockan 17:38:46



hemsk bild från förra året.
Stefan såg inte ens att det var jag på fotot. Hon till höger är systern.
I år blir det bara jag Staffan och Lykke som firar. Får se hur det blir.
Stefan sa att om jag skjutsar hem honom och Sara så slipper jag trackassering i tre dag samt några privatlektioner med skidläraren.
Vet inte om jag vinner eller förlorar på det, så hemsk är inte Stefan. (egentligen). Och detdär med lektioner vet jag inte hur jag ska tolka..
Ser det så hemskt ut när jag åker slalom? :(

Aja. Happy new year everybody som man säger på engelska.
Gott nytt år alltså. Hoppas nästa år blir ännu bättre än detta :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0