Love is not a victory march, it's a cold and it's a broken hallelujah.

publicerat 2010-12-21 klockan 19:17:50





årets bästa dag med hästlängder!
allt har bara blivit så underbart, så perfekt!
Min extremt mäktiga chokladtårta blev extremt mäktig och lussebullarna brödiga, men smaskiga ändå.
Sen fick jag träning när jag skulle gå till körkan eftersom jag fick bära med mig det som blev över efter klassens attack av tårtan.
Allt gick verkligen vägen för mig och min lilla sång! Dock inte för Sanne och Tanja vars pianist Philip inte kunde låten,
men det lät ändå så himla fint så det gjorde ändå inget :)
Sen lite mer träning på vägen hem med den jävla chokladkakan.
och väl där hemma finner jag ett litet brev som säger att jag måste cykla genom halva stan för att hämta ut ett litet rosa kort med mitt namn och foto på. Vid andra ord, mitt körkort. Platt, sliskigt hår efter den snöstorm jag var tvungen att cykla igenom för att komma till vägverket, alltså precis så som körkortskort ska se ut.
Sen mötte jag mamma och pappa på stan, köpte Staffans present från mig och köpte termobyxor till mig :)
extremt nöjd med livet idag. Perfekt början på lovet. Living da dream♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0