Try to deny what you’re feeling and you know that your heart will say no

publicerat 2010-12-27 klockan 20:33:50


Jag är så trött så det finns inte

Var tvungen att åka in med Lykke till Funäsdalen, inte bara en utan två gånger. Första gången så skulle hon till banken och fixa lite, andra gången skulle jag lämna två paket till posten och handla lite. För er som inte känner till härjedalstrakten så väl, så ligger Messlingen 3,5 mil från Funäs. Det innebär 14 mils körandes på en 3 meter bred snöbelagd väg i en bil med dåliga vinterdäck. Inte det roligaste, då vägen kröker sig som ett virrvarr över bergen och alla kör i mitten av vägen för att få bäst däckgrepp. Har fortfarande huvudvärk. Ne, jag får hoppas att morgondagen blir bättre, vilket jag faktiskt verkligen tror att det blir, jag ska baka kanelbullar och bärpaj! Smaskigt värre. Nu väntar jag på att Pirates of the Caribbean ska börja (klockan 21 på tv4), ska ta och lägga mig på spikmattan eftersom jag fått så jävla ont i ryggen av Staffans bilhelvete. Stefan sa att man kunde ändra om ryggstödet så att den stöder svanken mer. Ska se om jag lyckas med det imorn. Pussissar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0