you will be famouse and I'll chase you down until you love me

publicerat 2010-12-09 klockan 19:34:36



HELL YEAH!
tittade in på Lagerhouse i mitt sökande efter julklappar. Så hittade jag denna. Den svarta koppen med silikonlock! Och gissa vad den kostade!?
25 kronor!!! Jag dog lite när jag såg det. 1. eftersom jag egentligen ville ha den svarta koppen i höstas, men då fanns den inte och jag fick nöja
mig med den vita, 2. eftersom den egentligen kostar 70 kronor vilket jag aldrig skulle betala för den. Det blev ett hallelujah-moment lixom.
För tillfället håller jag på och försöker komma på om jag ska sjunga när det lider mot jul eller all i want for christmas is you på julavslutningen (fast det är nog inte ens säkert att jag får sjunga heh...) . Ska se om jag lyckas spela in låtarna någerlunda bra, så lägger jag ut dem här :) Nu ska jag sätta mig med en kopp varmt te i sängen, med en film på och en värmekudde på magen. Ni kan ju själva tänka ut varför. Aja, dagen har varit kanon trots smärtan ! ;) hoppas er dag var minst lika grym ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0