i can't help falling in love with you

publicerat 2010-02-01 klockan 23:38:39

tröttan tar sig in på mig och jag kommer nämare och närmare sängen.
snart ligger jag där och kommer inte att kunna komma upp,
så jag ska bara säga att jag ska springa in på toa och borsta tänderna nu för att sen somna!
imorgon väntar friluftsdagen med Kungen av alla människor.
jag vet inte hur fan jag hamnade där, men han har ett jävla sätt att övertala folk^^
och olivia verkade inte allt för förkrossad över att jag inte skulle med till äventyrsbadet,
så jag tror att jag gjorde rätt val. vem väljer inte att stå vid en brasa, dricka kaffe, äta choklad och röka,
än att gå runt en sjö för att sen visa min bleka, håriga kropp framför 50 personer från skolan +/- lärare?



nä nu har jag inte så mycket mer att tillägga.
jag ska ta och lägga mig till sängs med lilla Rolle<3
puss!<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0