35 fucking grader

publicerat 2010-01-05 klockan 11:45:10

ISKALLT!!
vi har stängt liften,
risken att den ska gå sönder är för stor då det är såhär kallt :P
Staffan och Micke är ute och sätter ut stolpar som man ska sätta nät emellan..
jag kan se dem här ifrån kontoret.. och stackarna trycker ner stolparna så långt ner i backen!
när nätet sen ska sättas fast kommer bara halva nätet hänga där, resten kommer ligga över snön.
jag frågade Stefan om jag skulle säga till dem att de kanske inte borde trycka ner dem, men det tyckte inte han att jag skulle göra.. "man ska inte borsta framför ungarna hela tiden, då lär dom ju sig aldrig" sa han .. "men dessa ungar är fan 25 år ju"svarade jag .."mm, ännu värre" haha
Anki är för tillfället hemma och byter om.. hoppas att hon säger ngt till pojkarna, så att de fixar stolparna,
så kanske jag slipper dessa skuldkänslor!

själv får jag inte göra ett piss :(
liftarna är ju stängda, det sitter två personer i kafeterian, där Sara står och för tillfället så mekar Stefan med vattenledningarna som bestämt sig för att frysa igen -__-
efter lunch så ska han och jag ta bilen in till funäsdalen och handla en massa byggmatrial.. eller snarare han får göra det. Jag ska in på ica och köpa huvudvärkstabletter åt Sara, nässpray åt Anki, och muffinsformar åt mig (A)

ett stort plus för att vara här är all den goda mat jag får äta!!
vår skånska köks-chef tommy lagar sjukt god mat :D dessutom är han världens bästa på att baka bröd, OCH JAG FICK HANS RECEPT:DDDDD -->gjorde mig väldigt lycklig :)
nej , nu ska jag ta och äta biff stroganoff <3
puss!

randome bild : aska <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0