du&jag

publicerat 2010-01-26 klockan 17:30:47

du sårar mig när du säger att jag inte älskar dig

vad har hänt idag?
jodu, det ska jag berätta för er att jag har varit i skolan och fått massage av Olivia, masserat Bella och sjungit lite. därefter hindrade jag tanja från att köpa rosa skor och köpte själv en liten spegel.
dax att vandra tillbaka från h&m till skolan för att sitta på en lektion i en kvart och bestämma sig för att "göra" en ny sång för att få bra betyg i estet. yääy.
och när jag säger "göra" menar jag att jag ska återanvända min gamla dänga "du och jag" som jag ska döpa om till textraden i början av inlägget.

på vägen hem gick jag förbi gina tricot där jag lämnade av tanja för att jag senare skulle cykla hem för att baka semlor, men så blev det inte eftesom jag fastnade framför bikboks stora "rea"-skyltar.. var bara tvungen att gå in.
väl därinne fanns det ännu fler skyltar och jag gick runt och plockade på mig kläder.
en mycket sorgsen sak är att jag bara hade hundra kroner på mig, men det kanske var tur det också eftersom jag annars säkert skulle köpt för mer än jag borde. nu ska jag visa er vad man kan köpa för hundra spänn.



nice deal, huh?
ska äta potatisgratäng<33 och kassler nu!
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0