sneekpeek

publicerat 2010-01-22 klockan 16:03:44

ringde precis min bror. min sjuka bror.. mentalt sjuka..

min bror ->Hej, vad vill du..?
Jag -> Heey, vart är ni?
På väg till Karlskrona, vadå då?
Nej jag ville bara säga att en vän kommer över ikväll, och vi ska se på lets dance, så om jag kunde städa undan era sängar?
OAHH OAHH, har du skaffat påjkväään? :D
nej det har jag inte det är en tjej...
oj då, jag visste inte att du var lagd åt det hållet !
det är jag inte?
jo det är du, vi pratar om det när jag kommer hem sen. puss!
men.. åhh. hej då, puss..


förövrigt så ska ju jag på mufs årsbankett imorn, och har typ kommit på vad jag ska ha på mig.


men jag vet inte hur jag ska göra med håret..? =S några tips?
puss <3

Kommentarer
Postat av: sossii

locka det! :D

2010-01-22 @ 16:11:14
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag tycker att du borde skaffa en såndär våg-tång duvet? Jag har en från OBH Nordica som fungerar jättebra! /Natalie

2010-01-22 @ 16:48:36
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0