struggles to memorize the way i felt between your thighs

publicerat 2010-07-08 klockan 15:49:04



justefan. i all min ilska glömde jag bort att skriva vad jag gjorde av tyget! Jag bytte tyg på vår kökssoffa! Jag hade en "före bild" men mamma snodde med sig kameran till jobbet, och eftersom bilden var däri ..ja, ni kan ju tänka efter..
jag säger bara att tyget innan var äckligt. Det var rosa- och grårandigt med en massa fläckar, många från kaffe (A) Så där ser ni! Jag gör faktiskt nytta här hemma! Tog en hel timma att göra i ordning detta :O Nu tänker ni att jag är en jävla idiot som tar en timma på sig att byta tyg, men jag var tvungen att byta sjävla brädan som var under eftersom den förra hade gått av på mitten (pga. att hela tjockisfamiljen i stort sätt satt i den samtidigt och att det var en spånskiva) Så jag fick såga till den nya brädan lite, regla den på undersidan (sätta dit plankor, dels för att sitsen inte ska röra på sig, dels för att den ska hålla hela tjocka familjen^^ ) sen sätta dig skumgummit och tyget. Med det gick ju hyfsat bra? Jag är nöjd. Underbart tyg dessutom från IKEA! <3 ville egentligen ha tyget med tjockare ränder, fast samma färger, men alla andra hade väl tänkt likadant eftersom det inte fanns tillräckligt mycket tyg kvar.. Det blev till och med tyg över från detta! Undrar vad jag ska sy av det.. Några förslag? Funderar på typ ett förkläde, men med tanke på att jag aldrig använder förkläde så slopar jag nog den idén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0