i can't stay alive without your love

publicerat 2010-06-12 klockan 23:18:31


Don't Leave Me This Way - Thelma Houston

den perfekta blandningen av typ sorgligt och partey :) underbar låt.

nu lägger jag mig och sover ! :) hoppas på en sjöön och lugn söndag.
justefan, lovade pappa att jag skulle städa undan på sängen för att han ska hänga upp min persienn . detta han har lovat i typ två månader nu, men det börjar bli akut nu med tanke på att det är sommarlov och jag kan inte sova då det är ljust ute. Idag till exempelt vaknade jag vid 9. inte okej med tanke på att jag kom hem vid 2 ! men jag berättar mer om städningen imorn, alla små detaljer ska avslöjas ! :D:D ..kidn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0