för hon var bäst försök och överträffa det, ja

publicerat 2010-03-01 klockan 07:06:33

godmorgongodmorgon!
hoppas att ni har en bra morgon där ute i världen! Eller i alla fall en bättre morgon än mig! Jag är fortfarande förskyld som en jagvetintevad och stannar tyvärr hemma från skolan idag :( Känns så dumt att missa så mycket av skolan, men det finns van inget värre än att komma till skolan då man har ont i huvudet och möter en massa skrikande människor som man inte sett på en hel vecka. Men men, jag klarar mig här hemma, har nog skolböcker så att jag klarar mig en stund i alla fall :P Matte+kemi är ju inte helt fel .... 8-)


puss<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: TACK så mycket!

2010-03-01 @ 08:19:28
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0