looking down on the berrel of a hot metal 45'

publicerat 2010-03-16 klockan 17:08:03

Efter att vi hade spelat på nobeltorget bestämde sig jag och tanja för att gå på stan. Efter att hon varit enormt pinsam frågade jag henne om vi kunde gå till ngn affär och köpa örhängen, så skulle hon kunna ta hål i mina öron.. "visst" sa hon och så köpte vi några på h&m, sen så gick i in i en tygaffär och fråga om vi fick en nål, och det fick vi ju! Sen fick vi ett äpple av Amira, och tändstickor av Anders :D resten fixade tanja så bra så, se själva på videon ovanför :) ...för er som inte fattar varför jag tar hål just nu, så är det ju på det viset att mina föräldrar är stränga och anser att man inte ska ta hål förrän man fyllt 18.. fråga mig inte varför.

men nu är det gjort jag är sjuukt nöjd :D

tanja citat "ååh, vi måste in på cardigans!!" (hon menar carlings) jag: ööh varför? hon: jag har sett en jättesnygg klänning där inne! jag fortsätter: öööh? hon: kom nu.

tanja hade sett något jättesnyggt där inne, men inte fan var det en klänning...
mwaah♥


Kommentarer
Postat av: lykke

haha du är nästan som mig. fick inte ta hål heller förrän jag gick i nian eller början av gymnasiet och jag blev jättemobbad för alla andra hade haft sedan de gick på dagis. MEN DET ÄR DET SOM GÖR OSS SPECIELLA =)

2010-03-17 @ 09:01:10
Postat av: Lisa Blomkvist

haha, härligt:) och du blev ju normal tillslut! innebär det att jag också blir det? hihhi VI ÄR SPECIELLAST :D

2010-03-17 @ 09:45:28
URL: http://geekindisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0