men jag kan inte hjälpa att bli förälskad i dig

publicerat 2010-03-23 klockan 22:13:26

dödstrött. så blir det då man inte gör något vettigt om dagarna. idag gjorde jag och tanja som tidigare sagt en redovisning om yoga, vilket gick sådär då tanja fick låtsas vara en ppt (Y) sen dess har jag ätit plättar, har anmält mig till växjö nya trafikskola, sjungt högt och tonlöst i hopp om att ingen hörde mig, börjat sy om klänningen som jag aldrig trodde skulle hinna med, cyklat ut till norremark och handla mat (och fått panikångest över vilket potatissallad jag skulle välja då det fanns typ 15 sorter) för att sen cykla i pissregn och motvind till Huset. Där grillades det korv (som alltid) och grillspett :) efter jag var mätt och belåten begav jag mig till Gullan där tanja först fick skjutsa iväg pojkvännen så att hon och jag kunde härja lite i hans rum ..men först åkte vi till McD och köpte muffins på drive-in :D Väl hemma hos Gullan igen så satt jag och tanja och såg på vääärldens mest orealistiska skräckfilm. Exorsisten var realistisk i jämförelse. Halloween hette den. "Slakten kan börja" och det var ungefär vad den handlade om. en tioåring dödar halva sin familj och sin mobbare. sen åker han in på ett mentalfängelse eller ngt. efter 17 år så råkar han bli fri då en fängelsevakt och hans kusin våldtar en annan mentalpatient (kvinna) i fd. tioåringens cell . 27 åringen (tioåringen) dödar alla dessa, sen alla andra som står i hans väg för att rymma. Sen så dödar han typ tio till. Dessutom så tycker han själv att han är ful, och springer därför alltid runt i en hemmagjord mask.
otroooligt bra handling detdär (Y)
Nu är jag i alla fall hemma. Och jag överlevde hela vägen hem :) ska aldeles strax lägga upp lite före/efter bilder på köket som jag tog idag


var tvungen att ha någon bild jue.. :) jag gillade också att klä ut mig ..när jag var typ 5? :)
puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0