♥ #2

publicerat 2010-11-25 klockan 09:09:45

Mamma öppnar dörren till mitt rum med ett tomt kaffefilter i handen.
Glad nickar jag uppmuntrande mot henne. hon förstår budskapet (ja jag vill jättegärna få kaffe)
"Jag gör kaffe åt dig när du diskat alla koppar" säger hon
-så jag samlar ihop alla koppar jag kan hitta i rummet på ett stort fat och ställer det på diskbänken (utan att diska)
efter en stund när mamma har hällt i mjölken i kaffet så ser jag mitt tillfälle, när mamma står med ryggen mot koppen och ska ställa in mjölken i kylen. jag SNODDE DEN!! *mohahaa* skitkul :) och som försvar har att igår när jag kom hem tvingade mamma mig ut i kylan med hunden. Min enda motivation var att hon lovade mig att göra kaffe tills då jag kom in igen, men icke! Så här kom min revanch :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0