en tavla över rätt och fel för man ser gårdakvarnar, men man ser skiten med

publicerat 2010-11-14 klockan 14:25:00


vackra viktoria får pryda dagens inlägg.

Vaknade för knappt en timma sen! Helt otroligt. Har nog aldrig under hela mitt liv vaknat efter klockan ett förutom då jag varit jättesjuk. Men jag kanske är jättesjuk? Eller så är det bara så att jag gick och lade mig vid två :) ... resten av dagen ska i vilket fall som helst tillbringas i sängen med en massa bra filmer. Fick hem några säsonger Sailor Moon för någon månad sen som jag inte hunnit glimta in på än, så jag kanske ska göra det :) Lovely sunday♥

Kommentarer
Postat av: lucke

sv; haha, okej ;) samma här. Bloggar lite bara.

2010-11-14 @ 14:36:56
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0