i pity the fool who falls in love with you

publicerat 2010-11-23 klockan 18:15:16



alldeles underbar och perfekt lagom dag♥

om man bortser från att jag försov mig så har allt gått vägarna idag! Känns som evigheter sen jag kände så:)
Jag förstog nästan fysiken, laborationen på biotekniken gick också bra, fick skratta av mig rejält när Frida försökte skämta (spelar det någon roll om man misslyckas med skämtet om alla i slutet skattar ändå? -svar: nej!), att leta utklädnad på stan var supermysigt. Carl hittade sin zorro-skjorta och Dzan sin borat-utstyrsel. sexigt värre.. Jag ska däremot knatta bort till förvaringsrummet 200 meter bort för att leta reda på en pistol, eller pistolliknande plastvapen :P Ska ta en ipren först. har inte druckit tillräckligt mycket kaffe för att undvika huvudvärken :( Allt för att Carl tog (snodde från personalrummet) varm choklad och läskade mig att också ta det istället för att ta en kaffe. Men fan vad god den var! Med massa spraygrädde ♥ Och så hittar jag en biobiljett liggandes på mitt tangenbord när jag kommer hem. Jag har mina aningar om vem som kan ha lagt dem där
alltså en helt perfekt lagom underbar dag :)

Kommentarer
Postat av: lykke

DIN BROR!

2010-11-26 @ 09:34:11
Postat av: lisa blomkvist

jo jag vet ^^ såg att det stod på kuvertet sen haha

2010-11-26 @ 11:39:14
URL: http://geekindisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0