jag kräks på dagar som denna

publicerat 2010-11-22 klockan 07:06:04


gammal bild

Helvete. Helvete för Staffan som lägger sig och sjunger introt till Sailor Moon klockan 12 i natten, helvete för Staffan som ligger och smsar med vibrator som brummar värre än en traktor klockan ett i natten, helvete för Staffan som har en dator som skiner upp hela vardagsrummet klockan två på natten, helvete för bäddsoffan som är hård som en planka och formad som ryggen på en gnu, helvete för Sara och Stefan som går upp klockan halv sex på morgonen, helvete för Sara som rycker i min tå och frågar om jag har ett underställ att låna henne klockan sex på morgonen, helvete för mina föräldrar som inte kan stänga av mitt alarm klockan 7 på morgonen när jag står inne i duschen, helvete för denna jävla fittdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0