när försommarn kom över blå kapruschong, var jag din

publicerat 2010-10-26 klockan 19:43:15



är bajstrött, men snart kan jag se på Gossip Girl och 90210, med andra ord: ÄNTLIGEN ♥! Förstår fortfarande inte varför det inte visades några avsnitt förra veckan. Men nu är de i alla fall här och jag är så glad över det! Ovanför är min bild på samma (likadan) klänning. Just nu känns det som väl spenderade pengar, men vi får helt enkelt vänta och se efter hur mycket jag kommer att använda den. Maxiklänningar har aldrig varit min grej riktigt, inte heller transperenta kläder, men jag fick världens ryck och bara var tvungen att ha den. Kanske inviger den senare i veckan, vi får se. Chuck Bass väntar, måste sticka. Kiss<3

Kommentarer
Postat av: alexandradr

vad fan är ett kiosk??? hahahaha. Jomen alltså den var helt okej med tanke på att han låg i lådan under hela jävla filmen och han var den enda som var med i filmen :/ låter dötråkigt, men dock rätt spännande alltså. Kanske inte värt att gå på bio, bättre att se hemma tror jag.

2010-10-26 @ 21:24:40
URL: http://alexandradr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0