caution contents hot

publicerat 2010-09-28 klockan 15:34:08



nyinhandlat.
- den är obehaglig att hålla i (typ sträv)
- den är vit → kommer inte hållas vit då jag kommer att dricka en liter kaffe ur den varje dag
- den "piper" när jag dricker ur den eftersom det lilla lufthålet (pricken under texten) är för litet.
+ den håller kaffet varmt längre än i vanlig mugg
+ den håller kaffet kvar i koppen
+ den ser faktiskt lite proffsigare ut än mina "Växjö Fria vårdgymnasium" -koppar

Hundra kronor kostar den. Från Lagerhouse. Hade känts bättre om den kostat typ 70 kr, 100 är liiite väl mycket.
Men det anses vara miljövänligt med en sånhär kopp.. istället för en pappersmugg då. Men lite ekoduktig känner jag mig ändå! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0