men Eva, Eva. EVA, EVA, du måste börja leva!

publicerat 2010-09-12 klockan 21:41:19


man dör ju lite av hur jävla snygga byxor hon har. Kroppen inom dem är inte helt fel hellur.
Det slarviga håret och rött läppstift är ju bara som pricken över i'et. Älskar det helt enkelt!
Hittade bilden på http://vodkadewdrops.tumblr.com tror jag, men kan för mitt liv inte hitta källan.
Är bombsäker på att hon har en lookbook. Problemet är att 1000000 andra människor i världen också har det.
..men jag är inte bitter..

Eftersom vi stressade iväg från farmor och farfar så hann jag inte få med mig bilderna, så de är fast i farmors dator tyvärr. Min syster ska försöka skicka dem när hon ska dit senare i veckan, men med tanke på att farmor och farfars internet förmodligen inte har bredband, eller bara extremt segt internet så kommer det inte fungera att skicka dem :( Jag ska dit om en månad och äta gås (Mårten Gås, en skånsk tradition) så jag får väl ta med ett usb-minne dit då, för ni ska få se så otroligt vacker jag var (ironi). Nu ska jag sova och se om jag får tillåtelse av min mage att sova hela natten. Har vaknat mitt i natten, två nätter i rad av att jag har haft så jävla ont i magen. Enda botet = fosterställning. Ser helt mobbat ut. Men ni i klassen som läser detta kan då förstå, och kanske inte mobba mig om ni ser mig imitera en igelkott :) I säng med er nu!
Vi hörs ju imorn :) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0