now i'm stronger then yesterday

publicerat 2010-09-29 klockan 17:38:26


perfect match♥

en vacker dag. Det blåser lite, men regnar för en gångs skull inte. Alla träd har börjat ändra färg och jag har inget
emot det. Kan nästan säga att jag gillar det. Det gråa, det bruna, det dämpade. Jag behöver inte längre bestämma mig för att lé om mornarna. Jag gör det automatiskt. Jag är glad. Glad för de små sakerna i livet, för att komma i tid till skolan, för att någon sagt något fint, för en kram. Mest för kramar. Det finns inget bättre i livet än en varm kram från en vän. Just loving them♥ I övermorgon åker jag till Malmö. En underbar känsla. Saknar denna stad som in i helvete. Önskar ibland att jag bara kunde flytta tillbaka tiden 5 år, till vår gamla lägenhet. Men nu har vi ju en villa, en som förhoppningsvis till och med blir finare än lägenheten. Anna bad mig göra en uppdatering om hur huset har förändrats. Jag ska ta bilder någon dag då solen skiner och då jag har hittat kameraladdaren för batteriet är kaputt! Men nu ska jag ta och göra kycklingsoppa till mig och pappa i höstandan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0