Stay in my armes if you dare, or must I imagine you there?

publicerat 2011-04-03 klockan 20:23:53



Angelica får stå för dagens inläggsbild.
Tjejen i bakgrunden: Jag gillar att spärra upp mina nästborrar och ha svett under tutten.

Nej, jag har lite tappat lusten för att blogga. Har så himla mycket annat skit att tänka på. Ni kan gärna läsa helvetesidiotistudier istället för skit om ni vill. Men än ger jag inte upp :)
Nä, fredagen var totalt awesome. Party ät the lägenhet. Jag hade ju inte tänkt dricka något, men Hilda såg till att jag inte gick nykter till Grace iaf.. Och jag tror inte att det någon som var i lägenheten som inte fick sin rumpad klämd eller smiskad av mig. Jag ber om ursäkt för mitt brutala antastande. Sen tror jag att jag pussade på en och en annan människa också. Förstår dock inte hur jag lyckades röka upp ett helt paket. Kan ha lite med att jag fick Carl att röka en och en annan :))))
Kvällens sämsta: Calleballes rökningsteknik och jordgubbsölen på Sports
Kvällens bästa: McChicken & chokladmilkshake med Hilda. perfect end of a perfect night typ.
Pricken över i'et:
inte nog med att jag festade med världsbästa människor i das lägenhet, så träffade jag Maya på stan. ünderbart

Skulle gå ut igår med, men eftersom jag kom hem klockan fyra på morgonen och vaknade åtta och kunde inte somna om förräns vid tio på kvällen blev det inte så. Inte så kul, näe. Men jag klarade mig bra ändå. Låg med andra ord hemma och tittade på gamla serier från 90-talet. Idag skildes inte så mycket från gårdagen, förutom det faktum att jag lyckades sova till tolv(!!!!) grattis till mig typ :) Jag behövde verkligen sova ut.
Tricket? -att hänga sitt täcke samt morgonrock över gardinstången för att se till att den minsta strimma solljus inte kommer in. Nackdelen -man känner sig lite som en vampyr som skyr ljus. Men det går att leva med.

Idag då.
Kvällens sämsta: jag råkade spilla nagellacksborttagningsmedel i min kopp med nybryggt kaffe. ångest.
Kvällens bästa: Tryfflarna från La Praline i Götet. Himmelriket på gjorden.
Pricken över i'et: Jag satt och storlipade genom hela Happy Feet. Japp ni läste rätt. Den med gulliga sjungande pingviner.... :')

Idag har jag också lyckats måla mina naglar MEGAFULT. Jag dör så fula de är. Men har man tråkigt så har man. De är gula och lila. Ja. Samtidigt. Men det får vara så. Imorgon är en ny dag och jag lovade att jag skulle skicka in historiaarbetet nu. Fast det är ju i skolan, så det sket sig. couldn't care less typ
Nä först ska kissa, sen skriva lite diskussion på labrapporten! Yippay. superkul. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0